Slut i rutan

Nu är projektarbetet färdigt sedan länge, och jag har beslutat mig för att sluta blogga. Jag har rensat ut inlägg som inte har med projektet att göra och lagt in dem i min gamla blogg, majaeleonora.blogg.se. Om jag någon dag får för mig att börja blogga igen så är det förmodligen här ni hittar mig. Men i den här bloggen kommer ni alltid att kunna läsa om de olika årtiondena, och ni hittar dem i kronologisk ordning under respektive kategori.

Vill ni se mer av mina favoritbilder och min dagliga inspiration hittar ni mig på min Pinterest.
Kristine:

Hej! Jag ville bara säga att den här är en av de finaste bloggarna jag sett. Jag älskar 1900-talets epoker och kläder jag med, och jag håller på med ett eget projektarbete då jag ska sy om kläder utifrån dessa epoker. Så jag tror att din blogg kan hjälpa mig lite när det gäller inspiration och fakta om de olika epokerna. Tack så mycket :):)

Svar: Hej! Vilken fin komplimang, tack! Vad avundsjuk jag blir. Hade jag gått en estetisk linje så hade det definitivt varit mitt projektarbete! Lycka till :)
Från förkläde till stringtrosa

Kristine:

Jag går samhäll så jag går ingen estetisk linje, så det funkar att göra ett sådant projektarbete ändå :) Tack så mycket!

Kommentera inlägget här: