Frågelåda!

Nu när jag har fått många nya läsare så tänkte jag att det kunde vara dags med en liten frågestund. Ni kan ställa frågor om allt möjligt kring mode, kvinnohistoria, projektarbete eller om mig, så ska jag försöka besvara dessa frågor så gott jag kan!
Matilda:

Vilket årtionde tyckte du bäst om att skriva om?

malte:

vad fick dig att vilja skriva om just detta?

vad tror du ha gjort att du har haft så stort modeintresse?

kram

Jasmina:

Om du fick bannlysa tre klädesplagg, vilka skulle det vara? haha

Sarah:

Skulle du vilja arbeta med mode i framtiden eller är det bara ett fritidsintresse?

Sofie:

Tycker du modet var bättre förr?

Sarah:

Vilken är din absoluta favorit klänning?



Finns det någon klädstil som du tycker är hemskt ful?

malte:

vad tror du är orsaken till att modet alltid ändrar sig?

nataliac:

Maja!



vilket årtionde är ditt mest favorit och varför just det?

(vet ju redan men är ju kul för andra att veta det också)

Anonym:

vilka sorts klädesplagg tycker du mest om från ditt favoritårtionde :P

vilket årtionde (mode) tycker du är "fulast"?

Kan du inte skriva lite grann om 2000 (00)-talet?

-:

hur skulle du beskriva din egen stil? :)

Kommentera inlägget här: