En liten presentation

Häromdagen kom jag på att jag faktiskt inte har presenterat mig, så nu tänkte jag bättra mig och berätta lite om mig själv. Jag som gör moderesan heter Maja och studerar på samhällsprogrammet på Falkenbergs Gymnasieskola. Jag har alltid haft ett brinnande intresse för kläder och all sorts design. Mitt första drömyrke var bröllopsklänningsdesigner, och då var jag tio år ungefär.




Faktum är att det här projektet startade för mig när jag var elva år och gick på grundskolan. En gång om året fick man friheten att välja att skriva om ett valfritt ämne. Medan alla andra skrev om kaniner och fotbollsproffs så valde jag att skriva en uppsats om modets utveckling under 1900-talet. Tyvärr så blev denna uppgift aldrig slutförd, så därför tycker jag att det är extra roligt att få göra det här.

Om ni hittar några knasiga formuleringar, har några frågor eller tycker att jag ska ändra på något så är det bara att lämna en kommentar i kommentarsfältet nedan. 

Nu går resan snart vidare till 50-talet, så vi ses där!